MIKA

2011-08-19
22:18:24

19 Augusti 2011
Tjo! blev inget inlägg igår för att jag. höh. glömde bort det. Hände väl int så jättemycket igår, mer än att jag lagade mat (tacos, jäääättesvårt, verkligen. Nä.), och det blev jag, morbrors fru, mamma, broder Peter och broder Jörgen som åt denna festmåltid. Inte helt fel att ha sånt sällskap till bords. Vi satt en bra stund, sedan åkte Peter hem, och tog med sig både sin egen och min hund. Sedan efter någon timme begav sig Jörgen hemåt, och jag gick in på rummet för att plugga. Så väldigt lugn dag igår.

Idag har det inte heller varit så aktivt, jag har träffat Christina en stund på dagen, sen har jag inte gjort så mycket mer än att se på Postkodmiljonären och Ice Age 2. Lugn och fin fredag som sagt.

Imorgon ska jag vara barnvakt åt Alicia, massa mys blir det. Hur dagen sedan fortskrider, det visar sig..

// Mika
Kommentar:
#1: Jennifer

Men tacos e jävligt gott :D

2011-08-20 @ 03:33:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: