MIKA

2011-08-20
19:12:37

20 augusti 2011
pust..stön..stånk.

Har precis städat och gjort rätt fint i rummet. Det enda jag inte gjort är att bädda sängen typ, men känns så onödigt nu när jag ändå ska lägga mig i den om några timmar, haha.

Idag har morbror med fru åkt hem till huvudstaden igen, och jag har varit barnvakt åt Alicia, som, precis som vanligt, gått hur bra som helst. Visst, jag somnade i soffan när jag väntade på att hon skulle vakna men.. Höhö.

Nu ska jag kolla runt lite i cyberrymden innan jag tar mig en promenix ner på byn, måste köpa honung, den är slut.

Jätteintressant och roligt blogginlägg, men jag känner att jag orkar inte skriva så mycket just nu, börjar nog bli förkyld, till råga på allt..


ha det!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: