MIKA

2011-08-22
14:52:53

22 Augusti 2011
Halloj!

Dagen idag har bestått av regn, regn, regn och ännu mer regn. Men men, så är det ibland.
Har iallafall pallrat mig ner på Biblioteket idag för att lämna tillbaka och låna lite böcker. Även pluggat det lilla jag skulle, och nu så väntar jag på att Camilla ska smsa så jag ska gå ner och möta henne, sen ska vi hit till mig igen och äta mat och umgås.  Ska bli väldigt trevligt, vi har inte umgåtts sen typ runt jul eller nått sånt. Inte bra, inte bra.

Såg även på tamponsforfree.se att jag vunnit ett set från Acnicyl med cleanser, cream och everyday cream, värde 400 kronor. Inte helt fel måste jag säga. Deltog i tävlingen och skrev ett litet skönhetstips för skojs skull, tänkte att det här lär jag ju aldrig vinna. Men jodå. Ibland ska man ha tur ;)

tamponsforfree.se är en superbra sida där man, genom att svara på enkäter,får gratis tamponger. Vi tjejer vet ju hur dyrt sånt är, så jag hakade på direkt. Inte ens frakt betalar du. Så en liten utgift är borta nu tack vare dom. Större delen av utgiften iallafall, haha.

Nog tjat om tamponger, inte världens roligaste ämne direkt. Som sagt, snart kommer Camilla hit, och det ska bli riktigt roligt, för det bli alltid någon form av tok när vi är igång. Får väl se vad som händer idag. ;)

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: