MIKA

2011-08-26
12:25:19

26 Augusti 2011
God förmiddag!

Det är fredag, det är lönedag oooch, det har varit provdag för mig. Gjort lyssningsprovet i Engelska C idag, och jag hoppas att det gick bra, kändes bra iallafall.

Fortsättningen på idag har jag ingen aning om vad består av, det lär ju helt enkelt visa sig. Det är iallafall grymt fint väder ute, så man borde väl passa på att vara ute nu innan hösten slår till på riktigt.

Har bara typ 2 veckor kvar av engelskakursen också. Tiden går fort när man har roligt. Eller något.

Nej, nu ska jag kanske ta och leta reda på någon form av utstyrsel, kan ju inte gå omkring i nattsärken hela dagen. Eller ja. Kan kan jag väl, men har ingen lust.

Hej svejs!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: