MIKA

2011-08-29
14:23:54

Måndag 29 Augusti 2011
Tjohosan!

Har precis klätt mig och sådär så nu ser jag ut som en människa igen och inte en alienliknande grej, haha.
Jag gick upp redan klockan 9 idag och började läsa på min bok en hel del, samt har bakat och ätit frukost och lite sånt. Tar lite paus nu, och efter tre ska jag och mor hämta Alicia, Anthony och Alexander på dagis och skola och ha dem här tills Micke och Katina kommer hem från Falun.

Haha åh, jag såg på Ice Age 3 igår, Faaaan så bra den var, haha. Skrattade väldigt många gånger under filmens gång, den rekommenderas varmt!

Idag har jag lyckats bränna mig på ugnen igen, så ännu ett brännmärke till samligen. Nåväl, det är tufft, eller nåt.

Vad händer annars idag? :)

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: