MIKA

2011-08-16
22:09:00

Spela teeveespeeel
Yo!

Haha åh, jag har ont i mina fingrar. Har spelat Playstation 2 nu någon timme, och det känns att man är ovan.
Fick ju playstationet av Micke för något år sedan, har spelat nångång då och då men inte blivit av att man kommit igång riktigt med det, dels för att jag gått i skolan och så, sen har jag inte haft något Memory Card så har inte kunnat spara spelen, vilket är lite segt.

Men nu när jag var i Göteborg införskaffade jag mig ett sådant minneskort, och passade som sagt på att spela lite idag. Spelat Micro Machines, ett typ av racingspel med jätteroliga karaktärer av alla de slag. Det är lite svårt, måste jag medge, men jag är inte speciellt van, och när jag väl kom igång lite var det riktigt roligt.

Fick spel av min käre Alex förut, har spelat alla spelen lite grann, utom ett, SoulCalibur II. Ett fightingspel. Så spelade det nu, och jäklar så roligt det var.
Gillar spel där man kan trycka på knapparna som en galning och ändå få till bra slag och det blir någonting. Vann jättemånga matcher faktiskt, haha.  Mja iallafall. Kan tänka mig att nästan ingen som läser den här bloggen är speciellt intresserad av TV-spel (Ellleeeer? ) men det skiter jag i, skriver om det nu ändå, haha.  Mjaa..

Var väl mest det jag ville få ur mig, att jag, idag, har spelat playstation 2, och det var skitroligt! tjohoo!


// Mika
Kommentarer:
#1: Nurgle

Om inte annat får du skaffa fler läsare som gillar tv-spel. ;)

2011-08-16 @ 23:14:29
#2: Jasmine

Jag gillar TV-spel, eller spel i allmänhet :D Helst bilspel där man får köra asfort, haha :D

2011-08-17 @ 00:59:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: