MIKA

2011-12-03
22:41:18

3 December 2011
Hej på er!

Bloggar inte förrän nu sent på kvällen då jag haft fullt upp idag. Först har vi skjutsat min kärlek till Torsby så han kunde ta sig på tåget hem till Göteborg. Det gör så ont i hjälrtat varje gång jag måste se honom åka ifrån mig eller tvärt om. Jag hoppas att vi kan ses jättesnart igen!

Sen direkt efter vi kommit hem från Torsby så handlade jag och mor lite , åkte hem, låg i sängen och segade en stund, sen bar det av till bror för att vara barnvakt. Så har varit barnvakt hela dagen. Bakat pepparkakor och kikat på Junior Eurovision song contest.


Idag är det ett år sen två otroligt snälla, omtänksamma och fina människor lämnade vår jord. Livet är grymt orättvist, ni två var alldeles för unga.. Jag har idag tänkt på er och era anhöriga. Jag hoppas ni har det bra, var ni än befinner er. <3


// Mika
Kommentar:
#1: fanny

Åh, vilka är det som har dött?:(

2011-12-04 @ 07:44:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: