MIKA

2011-12-05
12:41:18

5 December 2011
Den 5 december idag. Det snöar.
Har precis kommit hem från körlektionen. Gick riktigt bra, fick åka väldigt mycket på stora vägen, och vid rondellen. Snart, snart, är det rosa kortet mitt, jag känner det på mig. Det går så jäkla bra att köra. Måste börja läsa riktigt också, sätta mig på körskolan vid datorn också. Men först, läsa läsa läsa i boken. Tur att den faktiskt är gnaska intressant när man väl börjar att läsa.

Annars då, jo jag sitter och väntar på ett telefonsamtal från min jobbcoach, vi skulle haft möte idag men hennes barn var sjukt osv så vi tar ett telefonmöte istället.

Imorogn fyller världens bästa mamma år, så då ska det bakas vill jag lova. Tårta, och kanske även något mer mumsigt. Någon dag ska jag ta och baka en hög chokladkolor, är ju så gott, hittade ett jättebra recept på det för någon dag sen.

Ska också sätta mig och göra om lite här på bloggen tänkte jag, lite.. vintrigare. Men det får ni se sen..

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: