MIKA

2011-12-26
16:43:36

Biljett fixad!
Japp, nu har jag köpt biljett tills imrogon då jag åker till min kärlek..

Och vet ni? Det är rätt sjukt, SJ är knasiga (det visste man ju sen långt tidigare, men detta tar nog ett pris).
Jag betalade nu 218 kronor för min biljett, köpte sista minutenbiljett. Med sista minuten ingår sittplats.
Samma resa, om man bokar vanligt, kostar 309 kronor, UTAN sittplats.. Hade man velat ha sittplats då, hade man fått lägga till 50 kronor..

Bildbevis:



Som ni ser åker jag ifrån Torsby. Har mycket snälla bröder och en mycket snäll Trollmor som brukar hämta mig där och skjutsa mig dit. Blir billigast så.

Men ser ni hur sjukt eller? Lurendrejeri kallar jag det! Skäms på er, SJ!
Kommentarer:
#1: Nette

Hoppas du har det riktigt trevligt i GBG! ;D



...lämnar tassavtryck

2011-12-26 @ 18:55:07
#2: Nette

Sv: Det är det allt! En liten etta praktiskt taget nere på stan. :D

2011-12-26 @ 19:00:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: