MIKA

2011-12-13
21:49:19

Dödligt popcornsugen
Sitter och kikar på Twilight som går på femman nu. Aldrig varit ett större fan av filmerna, inte alls faktiskt. Men, det gick just inget bättre på TV heller så.

Är sådär sjukt popcornsugen just nu. Borde väl gå och poppa mig lite, men jag är så grymt lat också. Det är ingen bra kombination direkt.
Vid närmare eftertanke ska jag nog dra mitt lata arsle mot köket och poppa de där jäkla popcornen så jag slipper bli sur och grinig. (Vara sugen på något + mens = inte glad Mika. En mycket sur och grinig Mika snarare..)



Popcornsugen tjej!

// Mika
Kommentarer:
#1: Jasmine

svar: Härligt! Om det inte vore för att jag redan har typ 5 par tofflor hade jag nog köpt dem :D

2011-12-13 @ 22:14:53
#2: Fanny

Söt tjej!:*

2011-12-14 @ 13:56:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: