MIKA

2011-12-09
15:32:21

Fördriver tid
Som rubriken säger så sitter jag just nu och fördriver tid tills det är dags att dra sig mot jobbet. Blir kortdag idag, bara från 17.30-22.30. Blir knas med tanke på att jag nu har jobbat dubbelpass så många fredagar, så kvällen kommer vara slut i ett naffs!

Mor och jag har precis ätit lite mat, och jag har även skottat lite snö. Vi har också handlat inför imorgon, då det ska bakas så det står härliga till! Baka bullar, mjuk pepparkaka, samt göra ett pepparkakshus! Roligt som tusan ska det bli. Baka är skoj. Ska ladda kameran också så det blir lite fina bilder på vad mor och jag skapat imorgon.

Snart är det jul, och jag är nästan klar med alla klappar. Bara typ.. en kvar. Sen klart!
Är ni färdiga med alla julklappsinköp?



// Mika
Kommentar:
#1: Fanny

Jag är klar:D

2011-12-09 @ 17:00:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: