MIKA

2011-12-07
16:45:41

Körlektion och för mycket vitpeppar
Hej på er! Kom hem för en stund sen från körlektionen. Gick hur bra som helst, fick backa och parkera mellan två bilar, backa i kurvor och hitta dragläge och en jäkla massa. När jag backade runt hörn, eller ja, i kurvor, så frågade han mig om jag gjort det nånting förut med mamma, och jag sanej. Han blev alldeles paff, för det gick så jäkla bra, som om jag övat mycket på det. Så det var ju kanonbra.

Harprecis ätit lite skinksås med spaghetti, men skinksåsen fick i sig alldeles för mycket vitpeppar, så är alldeles bortdomnad i munnen, haha. Nåväl, gott var det iallafall.

Resten av dagen vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på att göra. Funderar på om jag ska göra lite chokladkola, men är inte hundra på om grädden räcker, men det visar sig.

Ha det!

// Mika
Kommentar:
#1: Annika

Vilken fin blogg du har :) titta gärna in på min!

2011-12-07 @ 18:18:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: