MIKA

2011-12-11
16:39:40

Men alltså näe..
Det här med att vara av det kvinniga könet alltså. Inget att rekommendera den där speciella tiden på månaden..

- Huvudvärk, som kan utvecklas till en riktig jäkla migrän vissa gånger. Som det känns just nu as well.
- Gasig i magen så inåt skogen
- Ont i mage och rygg, vars smärta strålar ut i lår och övriga kroppen.
- Grinig.


Välkommen till min dag idag! Dagen började med att jag bakade en mjuk pepparkaka. Sen har jag spelat kort med mor, och mest legat i sängen med en huvudvärk som vägrar försvinna.
Känner mig grymt ofräsh, men trots detta funderar jag på att dra mig ut i friska luften, dels för att faktiskt få i mig luft, dels för att handla lite till morgondagens mat. Sen MÅSTE jag duscha och tvätta håret, ser ut som ett jäkla smörpaket i håret. Fräsch, right? Nä, fy. Nåväl. Tur att det bara är hunden och mor som ser mig jsut nu, och att det finns mössor.

Ja. Nu fick jag skriva ut min misär, ursäkta tråkig och totalt ointressant läsning, men så kan det vara.

Min kära trollmor håller på met att laga till lite mat till oss. Hon är bra, min älskade mamma.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: