MIKA

2011-12-15
19:50:31

Nytt igen
Blev så trött på det andra så bytte alltihop. Inet den snyggaste desginen jag sett direkt, men den är åtminstone lite julig. Ser ju ganska enkelt ut men åh så jag har pillat med en där. Fan. Jag vill ha en ritplatta. Men men.

Som sagt. En julgran och lite julmössor, lite mer julstämning som sagt. Samma tråkiga grå färg dock, men den får ni leva med, hittade ingen bra, mysig julfärg som inte kändes allt för knallig, så då fick det förbli grått helt enkelt.

// Mika
Kommentarer:
#1: Broder

Ja, du ser ju hur många gånger jag ändrat min design och blir nog aldrig nöjd. Men nu får det dock vara en stund hehe... Är i alla fall nöjd med teckensnitten i rubrikerna =)

2011-12-15 @ 21:46:42
#2: Fanny

Juligt och fint:* :)

2011-12-16 @ 07:40:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: