MIKA

2011-12-22
18:58:59

Pust, stånk, stön!
PUH!

Tjenare hejsan på er. Sitter här och pustar ut, haft fullt upp nu hela dagen. Ska ta och göra en spellista på Spotify nu så jag kan börja städa. Nepp, har inte börjat än, inte hunnit, haha. Får hålla på tills inatt om jag ska bli klar ;)

Nej men iallafall, senare kommer det allt upp en liten bild på vad jag bakat och pysslat med idag, ska bara städa först, sen ska jag sätta mig ner och provsmaka det jag har gjort, för det har jag knappt hunnit än, så blir gottistorsdagskväll.


Ge mig peppande kommentarer nu så jag orkar städa ;)

// Mika
Kommentar:
#1: alva

hej har en ny veckans blogg uppe på min blogg

skulle vara super roligt om du var med :)

klicka på länken nedanför för att komma direkt till inlägget:



http://nav.blogg.se/2011/december/veckans-blogg.html#comment

2011-12-22 @ 19:11:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: