MIKA

2011-12-26
19:46:15

Städning, packning, planering.
Hejsvejs på er!

Håller på och varvar mellan att städa och planera inför morgondagen. Måste börja packa också, men det gör jag efter duschen. Imorgon åker jag till kärleken som sagt, åker väl härifrån lite innan 15-tiden. Bror Peter är snäll och skjutsar mig till Torsby, så åker jag tåg därifrån. Tur man har snälla bröder säger jag bara. Planerar lite vad jag ska göra utav morgondagen innan jag åker också, har ltie planer.

- Leta efter en sista present
- Gå till banken
- Gå till Maritas och köpa det där ankh-hänget.


Ang. den sista punkten, jag hittade ett så grymt fint ankh-korshänge till halsband/armband på en hobbybutik här om dagen. Måste ha det, så imorogn ska jag banne mig köpa det också. Så vackert var det. Exakt ett sådant jag letat efter. Hihi. (Ankh = Hieroglyf/symbol från antika Egypten som bl.a symboliserar evigt liv)

Nej, nu ska jag ta och hoppa in i duschen. Ha det bra, skriver något inlägg imorgon innan jag åker!

// Mika
Kommentarer:
#1: zwampe

Ha det så trevligt=)



God fortsättning!

2011-12-26 @ 20:10:28

Vara med i min fantastiska tävling där du kan vinna valfri vara från brandsinfashion.com?



Isåfall klicka här --> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/december/exklusiv-tavling.html#comment



Har även en till tävling igång i bloggen just nu, där du kan vinna valfritt smycke från glittersten.se



Direktlänk här --> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-valfritt-smycke.html#comment

2011-12-26 @ 20:18:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: