MIKA

2011-02-15
20:03:23

15e Februari
Hej på er.

Den här dagen har bara flugit iväg. Hade foto först där vi inte gjorde ett jota, (som vanligt... .___.), sedan hade vi klassråd och svenska. Hängde med Jasmine på stan en sväng och kikade runt. Vi mötte Stina och Linnea på stan, och Linnea var överlycklig, hon hade precis varit på systemet för första gången, hon fyller nämligen 20 år idag! ^^
Innan hon gick in sa hon: Det här känns ju nästan kriminellt..
haha hon är väl för söt.
Åkte hem runt halv tre och gjorde inte så mycket, plockade ihop lite och så. Sedan har jag mest legat på soffan och latat mig.

Imorgon är jag ledig, och då ska jag städa ihop mer, vill ju inte komma hem om 5 veckor till en skitig lägenhet, hehe.

Snaaart praktik!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: