MIKA

2011-02-14
18:10:16

Alla Hjärtans Dag
God kväll!
Sitter och har precis smällt i mig lövbiff med potatiskroketter och vitlökssmör. Underbart gott. Fick bli lite lyx idag. Tur man har lyx i frysen ibland, hähä. Insåg också när jag grävde i min frys att det enda jag har är Piggelin, en Billys Pan Pizza och några kycklingfiléer, samt lite pommes och kroketter. Ska tillreda kycklingen imorgon hade jag tänkt. Sen är frysen tom i princip, så jag får ta och handla lite kött och annat mumsigt när jag kommer hem från praktiken, onödigt att handla massa nu.
Mja, då fick ni veta vad jag har i min frys, haha.

Dagen idag har bestått qav samtal med syon, och jobbat lite svenska. Hade ingen lektion alls idag, men var ändå duktig och gick till skolan, haha.

Ska ta och betala min Tv-räkning nu så slipper jag göra det sen, sen ska jag ta och diska det lilla, sen plocka ihop lite, sen ska jag nog ta och sätta mig i soffan och mysa för mig själv, hihi.

Ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag allihop. :)

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: