MIKA

2011-02-07
21:33:59

Jäkla skit :(
Hejsan. Min dag har varit blä, eller den blev åtminstone det när jag kom hem från skolan och skulle kolla om anmälningsdatumen till NTI YH kommit upp. Då står det att det jag vill plugga till skall läggas ner eller liknande. Så jävla typiskt. Sen kollade jag runt på andra sådana utbildningar, men självklart är detsånna som kostar 40.000/termin eller 61.000. Vem fasen har råd med sånt egentligen?

Så är väldigt ledsen just nu och vet inte vad jag ska göra, vad jag ska söka till, om jag ska ens söka till någonting, eller om jag ska ta ett sabbatsår, flytta till Göteborg och försöka få jobb där. Jag vet ingenting längre pga det. Och jag vill verkligen inte vara kvar här i Dalarna, och jag vill inte till Stockholm heller. Jag vill, och SKA till Göteborg.

Åh.. Jag vet inte alls nu. Alla drömmarna krossades precis, känns det som. Some help please?

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: