MIKA

2011-02-05
14:07:56

The Naked Truth.
God eftermiddag. Lördag idag, och jag har hunnit fika med min faster Bisa, samt fixat till presenten till Christina. Har också förfixat mitt hår, så nu sitter jag och ser förjävlig ut i huvudet, men det blir bra när det är klart. haha.
Ikväll bir det födelsedagsmiddag hos Christina som sagt, kommer bli mycket trevligt. Mycket fina bilder kommer att komma upp i veckan också förhoppningsvis, iallafall om det blir lika roliga bilder som förra året, haha. "Är det inte lite varmt här..? Vi kanske borde öppna ett fönster." åh, interna skämt <3

Iallafall. Många av klasskompisar och andra som aldrig sett mig osminkad.. Höh. Så ja. Bjuder på en sån bild. The Naked Truth, så att säga.


Oredigerad direkt från kameran.. Blek och glad, eller något.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: