MIKA

2011-01-22
13:33:53

Hah!
Åh, jag är så glad. I julas fick jag ett par leggings av Alex mormor, och då satt dem förjävla tight och jag fick inte upp dem riktigt. Nu, idag, tänkte jag att jag skulle prova om det gick bättre. Jajjemän, de sitter perfekt inte för tighta eller nånting, och jag får upp dem hur lätt som helst. Inget korvande i linningen eller nånting, de är mina bäst sittande läggings jag har just nu. Åh vad jag är glad, haha. Mer fläsk ska bort, japp japp! Och en tröja jag fick av Alex mamma i höstas eller när det var, den har jag alltid kunnat ha på mig, men inte alltid stängd utan att knapparna ska bukta ut sådär fint ni vet? Nu kan jag ha den stängd och det ser normalt ut. Fasen alltså. Jag <3 Crosstrainer.

Inte så intressant för er att veta kanske, men fan vad glad jag är!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: