MIKA

2011-01-19
19:03:05

Middagsgäst
Halloj.
Idag är det onsdag, vilket betyder att jag varit ledig hela dagen. Jag gick upp vid elva, såg på TV en timme, sen tog jag tag i städning och diskning. Efter det drog jag på mig litekläder och åkte och mötte Henny på stan, sen åkte vi direkt hem till mig och började tillreda maten. Satt och åt och pratade en massa, och för ca en timme sen åkte hon hem. Jag har hunnit tagit ett snabbpass på crosstrainern och duschat. Imorgon är det skola somgäller, sen tänkte jag åka på Kupolen en sväng innan jag drar mig hemåt mot Malung.

Det var väl allt.

// Mika
Kommentar:
#1: Jasmine

Jaa det är riktigt bra! :D Om man tar emot deras nyhetsbrev så brukar man få erbjudande om gratis frakt vid köp över 10 pund, typ 110 kr, så då passade jag på!

Ja jag ska testa om det är bra, har inte hunnit det än :)

2011-01-19 @ 21:18:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: