MIKA

2011-01-09
17:33:19

Tillbaka i Falun.
Hejsan, det var ett tag sen jag skrev. Är nu tillbaka i Falun. Kom hem till Malung i fredagskväll efter över två veckor hos Alex. Har haft det så underbart bra hos honom, vi har myst, sett på bio, sett två serier och myst lite till. Jag har även sprungit runt på stan med hans mor och shoppat lite grann.

Julen var jättemysig, vi såg på Trolltyg i Tomteskogen, åt julmat, pratade, hade julklappsutdelning, öppnade julklapparna, och hade det allmänt bra. Fick jättemycket fina julklappar. I mellandagarna så sprang jag och hans mor som sagt runt på stan och på nyår var jag lite sjukling så jag och Alex låg mest i sängen hela dagen, samtkollade på fyrverkerier från deras balkong. Efter nyår så har vi fortsatt mysa, och alex har även jobbat en del. Har varit med honom på jobbet ett par dagar. I onsdags (5/1) firade vi 3 år tillsammans genom att bara mysa, och se på den nya filmatiseringen av Karate Kid.

Nu sitter jag alltså i Falun och imorogn börjar första dagen på sista terminen i gymnasiet. Skrämmande fort det har gått. Nåväl.

Just det. Jag fick bland annat en Iron Maiden biljett i julklapp av mamma! Tack så hemskt mycket mamsen, ska bli jätteskoj att se dem igen. Den 1 juli 2011.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Ha det!

// Mika
Kommentarer:
#1: Anonym

Vilken är den första biofilmen du minns att du såg?

2011-01-10 @ 07:41:46
#2: Anonym

SV: Hur gammal var du då?

2011-01-10 @ 20:14:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: