MIKA

2011-07-24
22:23:44

24 Juli 2011
Hej.

Har varit seg hela dagen. Sov till halv elva, gick upp, satte/lade mig på soffan några timmar.. La mig i sängen och kollade på film, gick upp och åt mat, kollade datorn lite fort, la mig i sängen igen och fortsatte kolla på filmen. När den tog slut slog jag på en annan, och somnade innan det ens gått halva filmen. Sov till halv åtta.

Produktiv dag. Fast nu på kvällskvisten har jag kollat på AF's hemsida efter jobb. och eh. ja. "Helst B-körkort, x antal års jobberfarenhet inom dessa branscher," blablabla.  Hur ska man som ung kunna få ett jobb när arbetsgivarna kräver dels att man är runt 18-20, men har ca 3-4 års arbetslivserfarenhet inom liknande jobb.. Förstår inte tänket. Självklart förstår jag att de vill ha erfarna människor men någon måtta får det väl vara.

Aja.. Får väl kolla mer. För här kan jag inte vara kvar länge till, får snart panik. Inte för att jag inte kommer överrens med folk. Det är bara det att.. Nej. Jag har gjort Malung. Och jag har flyttat hemifrån en gång tidigare. Kan inte komma tillbaka och bo hos mor igen, det känns så fel. Funkar väl ett tag till, men sen kommer jag bli knäpp. Och jag tänker verkligen inte skffa lägenhet i denna by, för då blir jag fast. Plus att lägenheter här är svindyrt. Blö.

Kan jag inte få vinna en sisådär 10 miljoner på Triss så jag kan köpa mig en lägenhet? För bostadsrätter verkar det finnas gott om...

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: