MIKA

2011-07-08
11:42:03

8 juli 2011
God förmiddag!

Jäklar i havet så det åskade och blixtrade igår. Min stackars vovve var så rädd, hon låg på mig i flera timmar och skakade och  skulle bara närmre och närmre mig, hon försökte krypa upp under mitt linne till och med. Stackarn.
Hörde ni av nån åska igår?

Ikväll blir det jobb igen, från 17.00 - 22.00. Vi ska grilla och lite sånt runt sju tänkte vi, så hoppas det kommer lite folk som vill grilla med oss.

På dagen idag vet jag inte riktgit vad det blir, om skruvdragaren kommer hit så ska jag och mor kanske försöka få upp två hyllor som ska få agera sminkhyllor, och kanske passa på direkt att sätta upp spegeln som jag tidigare hade i lägenheten i Falun. Blir nog bra.

Har ni några speciella planer för dagen? =)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: