MIKA

2011-06-21
10:57:46

21 juni 2011
Hej på er!

Mika är väldigt glad idag.
Dels för att det är finfint väder ute, så fotograferingen jag pratade om tidigare blir av, dels kommer Hansson över till mig på fika i eftermiddag, och det bästa av allt;


En helt ny telefon är påväg hem till mig i detta nu, nämligen en HTC Desire HD Black. Åh va bra! hade ju en annan telefon förut som höll på att krångla, så skickade in den gång på gång, och efter fjärde gången godkände de den för utbyte.
HTC'n har varit slut på lager ett tag, men nu är den inne igen, och de skulle skicka iväg den troligtvis redan idag.
Åh va glad jag är, äntligen en telefon som förhoppningsvis ska fungera, haha.

Min kära gamla Samsung jag har nu (en telefon som är ungefär 7-8 år gammal eller något) har tjänat mig under tiden min tidigare telefon varit inne på reparation, men nu börjar även den svika mig. Den blev fuktskadad under studenten nämligen, man ska aldrig ha telefoner i BHn när det är varmt ute... Höhö.

Jag skriver mer ikväll, kanske till och med lägger upp lite bilder från fotograferingen ;)
Stay tuned!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: