MIKA

2011-06-22
22:52:10

22 juni 2011
Hej på er! Har precis packat, är nästan färdig, är det lilla kvar som jag ska packa i imorgon, typ volymtång och smink. Idag har jag blivit fotad av Christina, jag bad henne ta lite studentbilder på mig då jag inte hade några bra. Tänkte lägga ut några här nedan.

Imorogn åker jag till min fina, underbara karl. Min Alex. Ska vara där i 10 underbara dagar, och allt komer vara bäst då, bara så ni vet. Hihi.

Lite bilder då, foto av Christina, redigering av mig. :)











Där hade ni några bilder iallafall :)

// Mika
Kommentar:
#1: Anonym

Hej raring! Jag skulle bli oerhört glad om du ville rösta 5 stjärnor på min klänning. :)



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=MkkzHFQDPo9os8Wi9jFJraDWyEP6bPCnxlb3or73V3gCz3ixao5H#Gallery



Funkar det inte att klicka på länken? Sök då på "Tereze". :)



Om du stör dig på kommentarer likt denna

så ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Ha en fin dag!



Mvh Tereze, http://holykirch.se

2011-06-23 @ 17:09:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: