MIKA

2011-06-18
21:13:58

God kväll!
Hejsan. Aktiv idag, oh ja. Nej, fy, jag har varit så skamligt slö idag att jag borde ha stryk. Haha nej inte riktigt så men usch. Bara slöat, pendlat mellan att sitta i soffan och ligga i sängen känns det som. Var dock ute en sväng på förmidagen och införskaffade lite lösnagelborttagningsmedel och så, kan behövas ibland. Var även och hyrde en film - Adéle and the secret of the Mummy hette den. Helt okej film, fransk. Var ju tvungen att hyra den då den handlade om mumier, höhö.

Annars har jag bara slöat. Kommer nog fortsätta med det imorgon. Eller nej, då ska jag rensa i min sminkbyrå, ska slänga ut allt nästan, haha. Ska ändå bära ner den i källaren sen, ska sätta upp hyllor istället och ha sminket på.
Intresseklubben antecknar, right?

Nu ska jag vara tyst, vi hörs!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: