MIKA

2011-06-05
21:21:39

Rockstad: Falun!
Hej på er!

Min helg har varit riktigt nice. Har sett bra band, träffat skoj folk, och haft det allmänt bra.
Dock förstörde en jäkla idiot min kväll litegrann igår, genom att stå bakom mig på Helloween och tafsa på mig och torrjucka mot mig.. Kan ju säga att jag blev lite sådär lagomt förbannad och slog armbågarna i magen på honom. Hoppas att han fick redigt ont.

Helloween var grymma igår, de spelade många välkända låtar och det var bra stämning.
Har även sett Entombed, Van Canto, Sabaton, Freedom Call, Dream Evil, HELL, Raubtier och PAIN. Alla band levererade grymt bra. Dessutom fick jag en puss på handen av ene gitarristen i Dream Evil och en stor kram av sångaren i samma band när de satt i signerartältet. På deras initiativ dessutom. Några av dem som stod bakom mig blev lite avundsjuka hörde jag. Höhö.

På både fredagen och lördagen var jag hos Henny innan jag drog mig mot Rockstad, vilket även det var mycket trevligt. Det bjöds på många skratt.

Det har varit många som reagerat på att jag gått på festivalen själv, men jag tycker inte att det är något konstigt med det alls. Det är riktigt skönt faktiskt, då behöver man inte anpassa sig efter någon annan, och man kan komma och gå precis som man själv vill. Och dessutom hittar man ALLTID någon att hänga med. Jag hittade på Piirho och Gurra på fredagen. Mycket trevligt då jag inte sett nån av dem på ett bra tag.

Träffade även på en jättefull Ida. Som tur var så var hon ett glatt fyllo, som lyckades skapa en dominoeffekt när Raubtier spelade. Hon ramlade på mig, och jag ramlade på en, som ramlade på en annan, och så vidare, haha.

Jag träffade också på Sabina, en f.d parallellklasskamrat till min storebror. Vi har väldigt bra kontakt och vi kom in på mycket vettiga samtalsämnen.

Helgen har alltså varit helt fantastisk, och kommande vecka kommer bli likaså. Studenten, Here I come!

Bjuder på lite bilder från Rockstad: Falun nu















Alla bilder är tagna av mig. Fråga innan ifall nu vill låna någon :)
(Ser ni sista bilden förresten, han stirrar rakt in i kameran.. Läskigt faktiskt. ;) )


// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: