MIKA

2011-06-07
20:33:25

Studentveckan är igång!
Hejsan! Nu är studentveckan igång, och det med besked. Gårdagen bestod av mösspåtagning och sedan klassfest. Hade en mycket trevlig kväll/natt och idag är all min energi som bortblåst. Den lilla jag hade kvar sen gårdagen försvann idag då vi spelade brännboll med några ur min klass och några ur B-klassen. Trevligt även detta, även om man känner sig väldigt död just nu. Nåväl, man har bara sig själv att skylla. ;)

Idag tar jag det lugnt nu på kvällen, känner hur huvudet värker och jag är allmänt slut. Nu tror ni väl att jag är bakis som bara den, men icke, jag var ju faktiskt inte ful igår till skillnad från vissa andra ;) Dock fick jag mig min efterlängtade baileys igår iallafall.

Bjuder på tre bilder ifrån gårdagen innan jag, Emma och Angelica begav oss mot Stina för förfest innan Etage och Rådhuset, aka. Rådis.





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: