MIKA

2011-06-17
16:30:01

Väggarna är tomma och det regnar
Det regnar idag.. Det riktigt pissar ner i Dalarna idag. Fy. Men men. Perfekt väder för att ha fortsatt i rummet iallafall. Nu är alla hyllor nedtagna, inga tavlor eller affischer finns mer på väggarna på ett tag. Det som finns på väggen är en anslagstavla, en spegel, lite smycken hängades på massa krokar, och ännu en spegel, ovanför sängen, med två ljusstakar bredvid. Men jag ska nog dumpa ljusstakarna också. De är ganska coola men.. Nja, de har varit med länge nu.

Rummet ser fortfarande ut som ett bombnedslag, men ska knö in lite grejer i garderoben ett tag så jag slipper snubbla på dem, höhö.

Vad händer i helgen? Inte den blekaste aning faktiskt. Tänkte om man skulle varit ute och fotat lite, men som det ser ut nu så lär ju vädret inte tillåta så härliga sommarbilder. Hade jag velat ta "regninga sommardagar-bilder" hade det ju varit perfekt, men... Nja. Så det blir att tvätta lite kläder, kika på lite bra filmer och ta det lite lugnt. Kanske. Man vet aldrig vad som händer.

Hittade min gamla kompaktkamera idag, eller rättare sagt, mor hittade den. Och efter att den hade fått laddat ett tag kollade jag om det fanns några bilder på den, och jajjamän! Det fanns bilder från när jag, lövs och hans pappa var i London under mellandagarna 2009. Skall laddas in på datorn och kikas på, definitivt. Kanske slänger in någon bild här också, om jag känner för det.

Har ni sett att jag idag har gästbloggat hos Carro, a.k.a Fröken Nål? Om inte, gå in och kika ! http://frokennal.blogg.se

Ja, det var väl det jag hade att säga idag. Ha det!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: