MIKA

2011-06-15
21:43:53

Vart tog min energi vägen?
Hejhopp. Sitter här och är halvdöd, är så jäkla trött idag, trött och frusen. Energin är som bortblåst. Men men, man har väl sådana dagar också.

Har iallafall hunnit med lite vettigt idag ändå, först gick jag till Lärcentrum med personbevis och betyg, sedan en sväng på byn, hem, redigerade snabbt lite bilder på vovven, fick samtal från Lärcentrum att jag får börja läsa Engelska C den 11 juli, så beställde bok direkt, samt varit barnvakt åt mina fina fina brorsbarn. Bättre ungar finns inte. :)

På fredag kommer jag vara gästbloggare hos Carro, så kika in där då tycker jag. Adressen dit är http://frokennal.blogg.se :)

På tisdag skall jag genomföra ett litet fotouppdrag, bilder och info om det kommer på tisdagkväll eller på onsdag under dagen. Spännande spännande.

Bjuder på lite bilder på min fina vovve nu som komplement för dålig uppdatering och konstiga inlägg ;)







Kommentar:
#1: CJ

SVAR: Ja feathers-linnet är min favorit också. :)

2011-06-17 @ 11:20:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: