MIKA

2011-03-01
21:58:05

1a mars!
Hej på er! Ny månad, nya tag, eller vad säger man? Iallafall. sitter och hinkar i mig vatten, i hopp om att det ska hjälpa mot min onda hals och snoriga näsa. Självklart ska jag ju börja på att bli sjuk lagom tills jag ska till Alex på lördag. Känner mig som en otroligt rolig flickvän som alltid är sjuk när jag är med honom. Nåväl, för hoppningsvis går det över efter lite sömn och litervis med vatten. Ska även inhandla en hög med halstabletter imorgon.  Imorgon är det onsdag, vilket betyder att det snart är lördag. Hihi.

Just det, praktiken ja. Jag har fått göra en massa skoj, fotat, plockat upp varor, scannat varor, prismärka varor, testat massa kameror, gjort iordning i ett gammalt kök, dammat av saker och ting, och idag fick jag även hälsa på Nikons VD när jag och en från SP åkte runt och lämnade in kameror och tillbehör som skulle in på lagning hos Nikon, Canon och Sony. Vi gjorde även en liten avstickare så han jag åkte med visade mig ungefär vart Kronprinsessan Viktoria och kronprins Daniel har sitt bo, så att säga.

Efter praktiken idag så åkte jag till Tyresö Centrum och fick luggen klippt, såg ju för fan ut som en ponny i pannan, hahaha. 

Imorgon är det praktik igen, och då visar det sig vad jag får göra. Efter praktiken åker jag direkt hem och ska tvätta och putsa kängor och ta det lugnt. På torsdag är det praktik igen, sedan träffa Nette och så funderar jag starkt på att gå och se Black Label Society som spelar på Fryshuset. Får se hur jag och min hals osv känner oss, om det känns som nu eller bättre ska jag definitivt gå, känner jag mig sämre så skippar jag det. På fredag är det praktik som gäller, sista dagen på Scandinavian Photo, sen åker jag hem och packar och så. På lördag morgon åker jag till min karl, myspys. ^^

Nehej, nu ska jag fortsätta hinka i mig vatten för att sedan sova, imorgon är det en ny dag, så att säga. Ha det bäst allihop. :)

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: