MIKA

2011-03-24
23:30:34

it's been a while..
Hejsan! Var ett tag sen jag skrev sist, har varit upptagen med annat, dvs praktik och umgås med min fina Alex.
Kom hem i tisdgskväll, inte så superroligt kanske, men men. Förhoppningsvis kommer min fina till mig snart.

Veckorna hemifrån har varit bra, hunnit med lite allt möjligt. Finns väl inte så mycket mer att säga, eller... egentligen finns det massor men det mesta är väl bara rabbel, haha. Min studentmössa har kommit, den är superfin! Inte långt kvar nu, wooho! Längtar tills den dagen. Sen vad som händer efter den återstår helt enkelt att se. Flytt blir det definitivt, jag _SKA_ vara borta ifrån Dalarna senast i höst är min plan. Sen om jag får jobb och lägenhet tidigare vore ju ännu bättre.

Nåväl. Imorgon är det våffeldagen, och det tänker jag fira med våffelfrukost minsann. Jajjemän.


Nu ska jag vara tyst.

God Natt :)

// Mika
Kommentarer:
#1: Jasmine

Guu jag har inte sett dig på 5 veckor, helt sjukt ju! Men på måndag så :D

2011-03-25 @ 00:19:27
#2: Jasmine

Jaa verkligen :O Haha okej vad bra då vet jag :D

2011-03-25 @ 08:30:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: