MIKA

2011-03-29
22:49:14

Men fan hökke tok!
... ja, det är väl så man kan beskriva dagen idag. Började med att jag var i skolan, där det inte hände speciellt mycket, precis som vanligt... Sedan åkte jag ner på stan och mötte uppHenny och Michaela, så vi satte oss och fikade och kollade runt. Sen gick Michaela hem till sig och jag och Henny tog bussen hem till henne. Där var vi någon timme, sen så åkte vi ner på stan igen och mötte upp Julia, och sedan Michaela igen.
Vi drog och åt pizza, vilket inte var så jättegott, men det var iallafall mat i magen. Vi kollade sedan runt lite igen, och väntade på att Gina Tricot skulle öppna upp dörrarna till sin tjejkväll de hade ikväll. Fy fan med folk det var. Inte så konstigt med tanke på att det var 20% på hela sortimentet denna kväll. Fick med mig ett linne hem. 

Och ja, under dagen har det förekommit mycket tok, folk som sett oss måste ha trott att vi rymt från dårhuset eller något, haha. Men det bjuder vi på.

Hä va görlejle idag flickor, hä lär ve jer ôm att snart, ell han säg er?! ;)
(vette fan om det blev korrekt stavning men vem bryr sig ;D)

När jag kom hem ställde jag mig på  crosstrainern och sprang i 25 minuter, så skönt! Sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här, återigen med min ramlösa.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: