MIKA

2011-03-30
19:44:40

Onsdag 30 Mars
Hejsan hoppsan. Onsdag kväll, jag sitter och är seg. Dagen har bestått av att jag plockat ihop och diskat, och dammsugit. Sedan hämtat ut ett paket på posten samt hjälpt Emma att välja ut glasögon. Finfint blev det. Hittade själv ett par supersnygga bågar, jag hade kunnat tänka mig, men de kostade där efter också. Närmare bestämt 1595 svenska riksdaler. Huvva! Snygga var dem, men inte priset. 

Imorgon är det torsdag (REDAN?!!) och jag har två lektioner sen åker jag tillbaka till Malung. Skall jobba på fredag, ska bli roligt, har inte jobbat på ett tag nu.

Hmm. Är det något bra på TV ikväll? Är ju om inte annat Mumien: Återkomsten på 6an kl. 21.00 .
Nej jag har inget att säga, så ha en bra onsdagskväll!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: