MIKA

2011-05-02
17:44:35

2 maj 2011
VART FAN TOG SOLEN OCH DET FINA VÄDRET VÄGEN?!?!?!?! Gaaah! När klockan ringde imorse så snöade det ute. Jag som tänkte gå till skolan idag. Men inte när det snöar, ICKE! Så tog bussen. Och under dagen har vädret bara blivit värre och värre, jag begriper verkligen inte. Helknasigt.  Jag vill ha fint väder och sol! Fasen om det inte är det på fredag, då blir jag ledsen som fan.

Iallafall. Är lite glad ändå idag, fick reda på mitt resultat på ARL-proven. MVG på båda, fan va härligt, jag är grymt stolt över mig själv faktiskt. Så det så.  Har annars idag bokat synundersökning och gått på stan med Jasmine, mycket trevligt faktiskt. Har suttit och pluggat svenska ett tag, hunnit äta lite också till och med. Perfa.  Nu ska jag in till Emma en sväng och snacka lite med henne. Höhö

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: