MIKA

2011-05-04
22:52:24

4e Maj
Hejsvejs!

Sitter hemma i lägenheten igen, kom hem vid 21.00. Trodde jag skulle komma hem tidigare men hade glömt att 702an går knas så kom hem klockan nio idag ändå. Nåväl. Har hunnit skicka in en jobbansökan idag samt sökt två lägenheter i Göteborg. Inte för att jag komme få någon av dem, men ändå, man kan ju prova. :)

Imorgon är det torsdag, då har jag bara en lektion - foto, sen ska jag på synundersökning, sen lämna in ett par skor på lagning, och lite sånt.  Ska äta hos Henny också, skall bli trevligt att umgås med henne igen, har inte gjort det på ett tag nu. På fredag blir det käk med några tjejer från klassen, med eventuell utgång på Etage. Kan bli spännande, aldrig varit där, så vi får se hur det är.

Veckorna går så sjukt fort, det är snart slut på vecka 18. Snart är det  slut på allt vad skola heter. Läskigt.

// Mika
Kommentar:
#1: Jasmine

svar: Jaa visst är den! Jag är typ kär i den, haha :D

2011-05-04 @ 23:57:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: