MIKA

2011-05-08
19:21:04

8 maj!
Hejsan! Inte orkat uppdatera på ett par dagar. Eller ja. Inte haft tid! :O I fredags var jag först och handlade med Emma inför kvällen, sen så åkte vi hemåt, jag ¨åkte ner på stan igen och hämtade ett par skor som varit på lagning ( som senare gick sönder på kvällen igen, bara att slänga bort .__.) sen var det bara att slänga sig i duschen och fixa i ordning sig för kvällen.

Lite efter sju kom resten av folket, dvs Linnea, Stina, Jasmine och Jessica. Angelica kom med oss hem när jag och Emma skulle hem från handlingen. Vi började grilla och äta, sen gick vi in till mig och satt och pratade en stund, sen drog vi ner på stan, och jag, Emma och Angelica gick på Etage medans de andra gick till Stina. Hade en grymt rolig kväll, och hoppas att vi hinner med minst en till innan vi slutar skolan!

Igår åkte jag hem, och väl på tåget ringer min chef och ber mig hoppa in  på kvällen för att han som egentligen skulle jobba var sjuk. Så blev jobb igår, men innan det så var vi och åt grillat hos brorsbarnen.

Idag har jag åkt hem till Falun igen, sen städat och handlat, ätit mat och pluggat lite, och ska snart slänga mig i duschen, ska bara bjuda på lite bilder från fredagen :)











// Mika
Kommentar:
#1: Jasmine

Det var en jättetrevlig kväll, vi måste hinna med minst en till! :)

Är det okej om jag skulle låna några bilder? :D

2011-05-09 @ 22:03:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: