MIKA

2011-05-24
18:49:25

Nya glasögon och julijobb
Hejsvejs! Sitter här och gör lite engelska, men ack så trögt det går. Har mina nya glasögon på mig som jag ska ha när jag sitter vid datorn, och det är så ovant Ögonen har verkligen inte vant sig och jag har sån huvudvärk, jösses. Mina andra glasögon jag kommer ha oftast är jättebra, jag ser klart och tydligt, haha.

Idag fick jag samtal av min chef som sa att jag gärna fick jobba i sommar om jag ville, och självklart ville jag ju det. Skulle egentligen inte ha blivit någonting med Döls sommarverksamhet men nån myndighet hade visst bestämt sig för att det skulle det visst, så hela juli har jag jobb. Eller ja, måndagar, onsdagar och fredagar. Och det är ju alltid något. Blev jätteglad när han ringde och erbjöd mig jobbet.

Imorgon är jag ledig och ska då fortsätta plugga, sen dra ner en vända på stan skulle jag tro, om det är fint väder.

Har itne så mycket mer att säga tror jag. Hm.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: