MIKA

2011-05-25
22:22:28

Onsdag den 25e maj
Hejsvejs. Idag har jag gjort allt utom det jag skulle göra, haha.

Sov till halv tio men låg och drog mig en timme, sen upp och satt mig vid datorn, sen fixade jag till mig och drog ner på stan och köpte en ny kalender och var upp till skolan och hämtade en blankett. Sen åkte jag hemåt, och hjälpte Emma att bära en massa kartonger och lådor och sopsäckar från hennes lägenhet, samt har burit upp hennes brors grejer till lägenheten, så har haft fullt upp. Emma gick  härifrån för en timme sen ungefär, blev sen middag för oss, sen satte vi oss i soffan en stund.

Imorgon är det skola igen, då har jag foto och filmkunskap, och mellan de lektionerna följer jag Emma till Lager 157 i Sågmyra, hon ska införskaffa ett par skor. Sedan åker jag hem till Malung efter filmkunskapen, och på fredag är det jobb som gäller på kvällskröken.

Möööh. Inte mycke kvar nu. Nästa vecka har jag bara lektioner på tisdagen, övrigt är det inga lektioner/jag är ledig. Hääärligt värre. Sedan veckan där på är det studenveckan. Sjukt, haha. Men skönt.

Hm, ja.

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: