MIKA

2011-11-11
12:19:03

11/11/11
Hejsvejs på er!

11/11/11 idag, vilket betyder 11/11/11-disco på jobbet. Inte för oss personal då utan mellanstadiet, haha.

Har precis klätt på mig och fixat iordning mig så nu är jag redo för jobb och annat som denna fredag kan tänkas erbjuda.

Fredag idag igen alltså. Veckorna går väldigt fort nu, snart är det jul. Har redan slagit in nästan alla julklappar, den ni!
Måste dock försöka hitta någon bra julklapp till min käre pojkvän men han är så svår att köpa någonting åt eftersom han oftast köper det han ska ha själv eller så vägrar han tala om vad han önskar sig. ;)
Har ni förslag så kan ni väl dela med er av dem tycker jag.

Var väl allt för mig för nu, kanske uppdaterar senare när jag kommit hem från jobb.

Ha en bra 11/11/11-fredag!

// Mika
Kommentar:
#1: f

Lycka till på discot!:)

2011-11-11 @ 16:49:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: