MIKA

2011-11-12
13:08:15

12 November 2011
God dagens!

Fin dag idag, någon enstaka minusgrad och solen skiner, det är så här jag gillar vintern. Jag är inte så där jättekär i snö, så för mig får den gärna hålla sig kvar där uppe en bra stund till. Det är fint att ha till jul för julstämningens skull, annars så slipper jag den helst. Jag gillar bar mark.

Aaaanyway. Idag så har jag inte hunnit gjort så mycket, läste lite i körkortsboken sen har jag och mamsen varit och handlat lite. Om en stund ska vi dock iväg igen, låna brors torktumlare (grymt intressant, eller huuuur? eheheh), sen åka till brorsbarnen och hälsa på lite, och handla kokosflarn/flingor/whatever, för idag ska jag baka! Ovanligt va? Nä, skulle inte tro att det var speciellt ovanligt. Men det är skoj att baka. Jag är konditorn i huset. hähä.

På tal om körkort, ska köra bil på tisdag! Bokat två dubbellektioner, min första är på tisdag, och onsdagen veckan därpå ska jag köra igen. Däremellan ska jag försöka köra lite med mamma vid min sida. Jag vill ha klar det där rosa kortet nu. Har lite planer på hur jag ska gå till väga, men de tänker jag inte tala om här just nu ;)

Nej, nu ska jag glo runt lite mer i cyberspace innan jag drar mig igen, ha en fortsatt trevlig lördag, skriver säkerligen lite senare också ;)

// Mika

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: