MIKA

2011-11-16
11:29:15

16 November 2011
God förmiddag på er! (jag måste verkligen komma på en ny hälsningsfras...)

Har inte hunnit gjort så mycket idag mer än att klä på mig och sätta på mig ansiktet, och inse att jag är en aning jättedum i huvudet. Men så kan det vara ibland, det löste sig iallafall. Skyller på att jag snart ska ha "den där tiden i månaden".
Ska alldeles snart bädda sängen, och annars idag vette tusan vad som händer, mer än att jag och mor ska äta kokt torsk. Nom nom nom!

Händer det något spännande en onsdag som denna ? (Mer än att det är premiär för nya Twilight-filmen, I knooow. ) Inte så där superförtjust i de filmerna faktiskt. Men har man sett de tidigare filmerna så ska man väl se hela serien, men det får bli någon gång när den finns att hyra, eftersom vi inte har någon biograf i denna by. (Yes, du läste rätt, ingen bio!)

Nu ska jag sluta sitta här och bädda sängen, hej hopp!

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: