MIKA

2011-11-23
09:47:06

23 November 2011
God morgon!

Sitter och fördriver lite tid, 10.30 ska jag nämligen på körlektion. Ska bli skoj! Dumt att det är så grymt halt ute idag, kommer nog att vara jättefeg, men men. Säkerhet, jag har ingen lust att sladda runt idag.

Senare idag måste jag städa och lite sånt. För vet ni? Imorgon kommer min kärlek hit! Åh, jag är så lycklig ska ni veta. Myspys!
Sen har jag fått äran att pilla lite på min kära vän Idas blogg. Så nog har jag något att sysselsätta mig med alltid. Men det är bra, då går tiden fortare tills jag får träffa mitt hjärta.

Vad händer för er en onsdag som denna? Något kul på g?

// Mika

Kommentar:
#1: fanny

Lycka till på körlektionen!:* Vad mysigt att din kärlek kommer! <3



Idag ska jag inte göra så mycket, ta det lugnt mest, eller kanske ut och gå..^^

2011-11-23 @ 12:43:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: