MIKA

2011-11-27
15:35:46

27 November 2011
Glad första advent på er!

Jag och kärleken ska snart gå ut och kika på julskyltningen, fika lite kanske och så. Sista söndagen i november är det alltid julskyltning här i byn, då finns det lite försäljare, butikerna har extraöppet och det är allmänt mysig stämning. Är glad att min kärlek är här och delar stämningen med mig.

Just nu sitter han och spelar lite på sin telefon, och jag, ja jag sitter ju här. Men snart ska vi dra oss. Ingen snö så långt ögat når heller. Knasigt, men om jag ska vara ärlig är det ändå lite skönt, är inget större fan av snö faktiskt. Det är förvisso fint precis runt jul, men annars så får det gärna hålla sig borta.

Nåväl. Hoppas ni har en fin första advent, och glöm inte att tända första ljuset i er adventsljusstake ikväll. På torsdag är det dags att öppna första luckan i julkalendern också. Själv har jag ingen i år, brukar ha en chokladkalender, men har inte blivit av i år. Köpt sånna till brorsbarnen istället ;)

// Mika
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: