MIKA

2011-11-06
12:44:16

6e November 2011
Hej på er!
Sorry för dålig uppdatering igår, men hae ingen tid till, inte lust heller, haha.
Var ju på kalas för brorsan igår, och jag bakade tårtan, tänkte visa upp den lite senare när jag orkar föra över bilderna från kameran.
Var så otroligt seg sen hela kvällen så en spenderades med Benjamin Buttons otroliga liv på 5an, satt uppe en stund till sen gick jag och la mig och sov till elva idag, men tror nästan att jag snart går och lägger mig igen, haha.

Har så grymt ont i ryggen också, igår när jag vaknat och klivit upp la jag mig på soffan i vardagsrummet, vilket jag inte skulle ha gjort. Låg på ett skumt vis som gjorde att det kändes som om ryggen låsts sig, och har haft ont sne dess. Blööö..

Vad händer annars en dag som denna? Jag ska nog inte göra ett jota faktiskt, som det känns nu. Ha det!

// Mika
Kommentar:
#1: fanny

Haha, det är ju november nu (din rubrik) Och åh..Benjamin Buttons otroliga liv är en av mina favoritfilmer <3 Idag har det varit en väldigt lugn dag för mig, tittat på Håkan Bråkans julkalender som jag lånade av en kompis och varit på kyrkogården och tänt ljus!:)

2011-11-06 @ 21:18:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: