MIKA

2011-11-07
17:00:02

7 November 2011
Hej du glade med hink och spade!

Idag har jag varit något så grymt seg, igen! men jag hoppade faktiskt ur pyjamasen och drog på mig riktiga kläder för en gångs skull, haha.
Har precis ätit lite mat, gjorde mig pastasås med bacon, satt inte helt fel i kistan kan jag säga. Nonom.
Vi ska snart dra mot Micke och barnen, vi ska skjutsa den ene till badhuset nämligen.

Annars då? Funderar på att ta en gokväll med dusch, nagelfix och tv-tittande, kanske lite varm choklad också.
Vad händer för er en lördagskväll som denna?


arkivbild
// Mika
Kommentar:
#1: fanny

Jag ser på Beck ikväll jag:) Och åh..drack varm choklad med grädde idag, så gott!:* Låter som en mysig kväll.

2011-11-07 @ 18:45:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: