MIKA

2011-11-08
13:14:05

8 November 2011
God dagens!

Tisdag idag va? Mjo det stämmer nog! Haha, snacka om förvirrad tjej.
Suttit och sökt lite jobb nu på förmiddagen, så vi får väl se om det leder någonvart. Sökt lägenheter också. Lägenheter jag vet att jag inte kommer att få. Jävla skit!

Iallafaaaall.. Idag ska jag ringa lite samtal, sen knalla ner (upp?!) till körskolan och boka lite körlektioner, nu jävlar, här ska det köras! Vill ha klart det där förbaskade körkortet nån gång.

Annars idag då? Inte den blekaste aning, ska ta och plocka ihop lite på rummet nu innan jag ringer samtal, sen ska jag bädda sängen. Om jag får för hundarna dvs. Har besök av Bira idag en liten stund, så idag har jag två jyckisar hos mig. Myspys. Ingen av dem gillar dock när jag börjar plocka iordning och bädda. Knas.

Nej, plocka ihop var det ja, höres sen!

// Mika
Kommentar:
#1: fanny

Lycka till med jobbsökande, du kommer säkert få något bra! Och hoppas du får en lägenhet, det är inte lätt, men det går: Åh, vad kul med körkort. Det är ganska kul att övningsköra tycker jag, speciellt på körskolan, jag och pappa blev bara osama;o Haha:

2011-11-08 @ 17:07:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: