MIKA

2011-11-23
17:35:08

EyesLipsFace


Som ni ser på bilden ovan så har jag fått hem mycket nice saker. Det är första gången jag beställer från ELF, och jag är supernöjd, även om jag ännu inte provat sminket ännu! Snabb leverans, det fraktas ju från England allt detta. Jag skriver självklart när jag provat sminket, kanske även bjuder på en bild då, hähä.
Iallafall, det ni ser på bilden är:

3 sminkborstar; Total Face Brush (bra för puder, minderalfoundations osv), Blushing, Bronzing and Blending Brush (Bra för rouge, bronzers osv) och Contour Brush (ögonskuggepensel, väldigt bra att få till sotade ögon med)

Large Brush Holder - Jag behövde pensel och ögonpenne/mascaraförvaring. Hur snygg som helst, passar bra in i mitt svart/grå rum ;)

Everyday Brush Cleanser - Precis som det låter, rengöring för penslarna och borstarna. Hygieniskt är bra!

3 st. nagellack; Matte Finisher Clear Nail Polish (genomskinligt topplack som gör nagellacket matt, skitsnyggt!), Dark Glitter Purple (grymt fint mörklila lack med lite glittereffekt) och Metal Madness (ett mörkgrått lack med lite glittereffekt, som säkerligen blir skitsnyggt under ett lager Matte Finisher ;D)

Natural Radiance Bluscher - en rouge, i färgen Innocence. Jag är en ovan rougeanvändare, så valde en väldigt ljus färg för att prova på.

2 st. ögonskuggor; Studio Pigment Eyeshadow - Naugty Noire (svartaste svart, blir kul att använda) och Studio Pigment Eyeshadow - Mystic Moss (en mörkt mörkt grön skugga, åh, så fin den är!) Med dessa ögonskuggor följde det med små små penslar att applicera skuggorna med. Jättesöta!

Sist, men inte minst, en mineralfoundation. Foundation - Fair Foundation (for porcelain skin and neutral undertones). Jag är en mycket blev människa som har svårt att hitta bra foundations. De flesta blir för mörka. Så jag tänkte prova den här. Det blir även första gången jag använder en mineralfoundation. Spännande!

Sugen på att beställa du också? Klicka här! för att komma till hemsidan.

// Mika

UPDATE: Jag mailade ELF Cosmetics för att tacka för snabb leverans osv, och fick snabbt svar. Hon som besvarade mitt mail berättade också att de har 40% rabatt på hela ordern fram till 01.00 inatt, om den överstiger 20 pund, dvs ca 220 kronor. Koden för detta är LIKE275K. Skynda fynda, säger jag! Ett till plus med ELF, är att deras produkter inte är testade på djur. ELF har också en sida på facebook som du kan gilla, länken hittar du HÄR!
Som sagt, skynda fynda!
Kommentar:

Du kommer nog bli beroende snart! :)

2011-11-24 @ 15:05:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: